GDND_banner_investeringsoverzicht2
GDND_banner_investeringsoverzicht4
GDND_banner_investeringsoverzicht3
GDND_banner_investeringsoverzicht1
GDND_banner_bereikbaar-tot-9
GRATIS INLOOPSPREEKUUR IN BARENDRECHT

‘Weten wat je eet, is het begin van de verandering.’   Diana

Elke dag horen we verhalen over voeding, die bij wijze van spreken de volgende dag alweer onderuit gehaald worden. Je weet toch niet meer hoe je gezond kunt eten? En als je dan ook nog eens je levensstijl wilt veranderen zonder dat je je kunt vasthouden aan een crashdieet, dan wordt het wel heel moeilijk!

Dat diëten niet werken, hoeven we jou niet te vertellen. Maar je zult wel op je eten moeten letten en jezelf andere eetgewoonten moeten aanleren. Daar kun je wel wat hulp bij gebruiken.

Daarom kun je elke zaterdag terecht in onze studio van 9.00 – 11.00 uur. Daar krijg je gratis voedingscoaching van onze personal trainers. Zij zijn voedseldeskundigen en experts op het gebied van Personal Hormonal Profiling. 

Kom eens een kijkje nemen. Dan zie je gelijk hoe leuk de sfeer bij ons is!

Gratis inloopspreekuur. Elke zaterdag van 9.00 – 11.00 uur

GEEN DIEET NOOIT MEER DIK
Avenue Carnisse 231
2993 MD, Barendrecht
Nederland

Openingstijden: maandag t/m zondag van 08-00 tot 20-00 uur. Buiten openingstijden mobiel bereikbaar. 
E: info@gdnd.nl
T: +31 (0)180-439001
M: +31 (0)6-50713688 

Bereikbaarheid via het openbaar vervoer

Vanaf Schiebroek en Rotterdam Centrum; Tramlijn 25 richting Carnisselande, halte meerwede. 

Parkeren

Voor de deur kan gratis geparkeerd worden. 

GOOD FOOD

‘Wat je in je lichaam stopt, zie je terug aan de buitenkant.’   Diana

Diana’s persoonlijke filosofie is dat als je het jezelf gunt om goed voor jezelf te zorgen, je zelfbeeld verandert. Daardoor neemt je zelfvertrouwen toe en dat ziet de buitenwereld!

En bij goed voor jezelf zorgen, hoort ook dat je goede dingen gaat eten.

Wat is dan Good Food?

  • Zoveel mogelijk biologisch;
  • Veel eiwitten uit bijv. kip, ei, vis en vlees;
  • Goede koolhydraten uit bijv. rauwkost, fruit en rijst.

Op Good Food en op Diana’s Instagram zie je heel veel recepten en uiteraard kun je je door ons laten inspireren als je langskomt voor voedingscoaching tijdens ons gratis inloopspreekuur.

BASISREGELS ETEN

Basisregels eten

  • eet rustig en kauw minstens 10 x per hap
  • eten en drinken gescheiden houden.
  • wacht 30-45 minuten met drinken na een maaltijd
  • stop direct met eten zodra u een vol gevoel heeft.
  • gebruik dagelijks een multi-vitamine
  • gebruik dagelijks voldoende vocht
  • vermijd koolzuurhoudende dranken
  • eet gezond, gebruik weinig vet en geen of weinig (toegevoegde) suikers