GDND_banner_investeringsoverzicht2
GDND_banner_investeringsoverzicht4
GDND_banner_investeringsoverzicht3
GDND_banner_investeringsoverzicht1
GDND_banner_bereikbaar-tot-9

Wij streven ernaar om onze patiënten de beste medische zorg en service te verlenen zowel voor, tijdens als na de behandeling. Wij waarborgen dit door uitsluitend te werken met ervaren en geregistreerde professionals, een goede voor- en nazorg en een goede informatievoorziening. We beloven dit niet alleen, we vragen onze patiënten ons hier ook op te beoordelen.

ISO-certificaat

GDND heeft een ISO-certificaat voor: het adviseren en uitvoeren van overgewicht ingrepen met inbegrip van de nazorg. Voorwaarde van deze ISO-certificering is dat wij onze patiënten vragen naar hun ervaringen en onze werkwijze te beoordelen. Uiteraard gebruiken wij deze ervaringen en beoordelingen van patiënten om continu de hoogst mogelijke kwaliteit medische zorg en service aan te bieden en waar mogelijk deze te verbeteren.

Ervaringen plastische chirurgie

Het belangrijkste is natuurlijk dat u bij een goede arts en bij een goede kliniek terecht komt. Vaak is het lastig om te kiezen, omdat moeilijk is vast te stellen wie zijn werk goed, veilig en klantvriendelijk uitvoert. Om dit voor u makkelijker te maken hebben wij een aantal artsen en klinieken voor u  geselecteerd. Wij keuren de kliniek voordat wij er klanten naartoe sturen. Pas wanneer de klinieken en de artsen aan al onze eisen voldoen sluiten wij een contract af.

Esthetische ingrepen worden alleen door BIG-geregistreerde artsen uitgevoerd die een aantoonbare opleiding en nascholing hebben gevolgd in esthetische chirurgie.

Ieder kwartaal hebben wij overleg met de artsen en de klinieken om vast te stellen of de samenwerking nog wel goed verloopt en of er belangrijke wijzigingen zijn. Daarnaast voeren wij ieder halfjaar een uitgebreide controle uit, waarbij we de gehele lijst met eisen langslopen. Op deze lijst staat onder andere:

  • Bijscholing artsen;
  • Opname artsen in de verplichte register, zoals het BIG-register;
  • Scholing ondersteunend personeel;
  • Kwaliteitscertificaten kliniek;
  • Hygiëne;
  • Klantvriendelijkheid;
  • Verloop van de behandeling.

Hiermee zorgen wij ervoor dat u bij een arts of een kliniek terecht komt waar u zich veilig en op uw gemak kunt voelen. Hiernaast is het altijd mogelijk om ons te bellen, ook na uw behandeling. U staat er nooit alleen voor. Mocht u niet tevreden zijn over uw behandeling dan zoeken wij samen naar een oplossing.

Uiteraard verplicht de ISO-certificering ons alle genoemde cijfers te onderbouwen.